Lähetetty: Tii Lok 13, 2009 11:33 pm Viestin aihe: Puskurin tekoa P11-144 Primeraan
elikäs olen ajatellut ruveta muokkaamaan orkkis puskurista ns. "tuning" puskuria ja olis tarkotuksena saada "isompaa" puskuria eli oon miettiny että mitä kannattaa tehdä mielummin kohta kohdalta että miten kannattaa alottaa projekti jne.
Ensin ruiskuta sellasesta painepullosta uretaania siihen vakio puskurin päälle. Sen muotoilet haluamaksesi. Pienet huokoset yms mitä jää urtsiin voi täyttää esim Oiva tasoitteella. On muuten hyvää kamaa tuo Oiva. Edellisenkin Supertuning nissanini kittasin ainoastaan sillä! On halpaa ja helposti muotoiltavaa.
Sitten kun muoto valmis ja hiottu, maalaa se spray filler maalilla. hio se taas siloiseksi ja sitten varsinainen maali päälle. Itse suosin Mastonin erittäin laadukkaita spray maaleja tähän pintamaalaukseen.
Jos haluat esim verkkoa puskurin aukkoon laita ensin teipillä verkko reikään ja ruiskuta uretaani tähän päälle, jolloin verkko varmasti pysyy. _________________ jea
Lähetetty: Lau Tam 23, 2010 7:40 pm Viestin aihe:
No, olihan tuossa jonkinlainen aloitusneuvo... Tarviihan se valmis tekele sitten kuiduttaa ja maalatakkin vielä. Elikkä sitä uretaanikittivanhapuskuri-sotkua ei pahemmin kannata ruveta maalailemaan, kun siitä kuitenkin muotti otetaan. Lakkaa voi ruiskuttaa päälle niin irtoaa mukavasti muotista. Varsinkin jos käyttää muottivahaa päällä.
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa