www.gti.fi
GTi-Magazine - Tuning foorumi

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 Omat tiedotOmat tiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Ei myynti- ja ostoilmoituksia. Tutustu palvelun käyttöohjeisiin.

PALAUTE MODERAATTOREILLE
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    www.gti.fi Foorumin päävalikko -> Verkkopalvelu
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Cor
Tosi Tuunari

LähetäLähetetty: Tii Tou 29, 2007 11:42 am    Viestin aihe: Lukittavista topikeista Vastaa lainaamalla viestiä

Otsikko vähän harhaan johtava koska kyse on vain yhdestä topikista eli tuosta Tommis Billetistä, toki en lähde kiistelee että se laitettiin lukkoon, mut olisin nyt mielelläni kuullut/lukenut Eyelidin vastineen Jupe B kirjoitukseen. Vaikka olikin puoleen ja toiseen asiatonta kommentointia kunkin puolijumallisista asemista ym. (onko muuten Eyelid siis Zeus ja Hercules jotain jätkän kalakavereita? Wink )

niin oli mun mielestä kuitenkin Jupellakin pointtinsa minkä takia laittanut kyseisen topicin myös tänne.

No varmasti lukkoon on hyvä syy mutta itse nyt olisin sen vastineen myös kaivannut. peace
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
eyelid
Apua miten täältä pääsee pois?

LähetäLähetetty: Tii Tou 29, 2007 3:48 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mitäpäs sellaseen vuodatukseen mitään vastailemaan kun sillä vuodatuksella saatiin oma topic lukkoonkin näköjään sillä aikaa kun olin toisaalla enkä jaksa sitä availla.

noi puolijumalajutut oli hauskoja, mutta 107% paikkansapitäviä. Cool

Sen verran täytyy kyllä komentoida että jupe b teki enemmän itselleen ja kaverilleen hallaa moisilla fiksuilla tunteenpurkauksilla, toinen juttu tykkänään että kai minäkin saan kommentoida topicceihin jotakin välittämättä moderator-statuksesta ihan normaalikäyttäjänä?

Miten se muuten ees liitty tähän koko juttuun jotkut moderointijutut ja -statukset?

Täytynee soittaa Herculekselle tänää jos se lähtis tonne ABC:lle kahville ni huihuillaa tehoista siel. Wink

Kia-Hyundai Club of Finland www.khcf.org
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Cor
Tosi Tuunari

LähetäLähetetty: Tor Syy 27, 2007 10:37 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ihan sellainen juttu mieleen, enkä jaksanut aloittaa uutta topikkia kun tää on stikattu tänne, eli oisko mahdollista laittaa eteenpäin viestiä tuosta galleria toiminnoista sellaisen uudistuksen, eli sais sellaisen toiminnon kun käy katsomassa omaa galleriaa siellä näkyis kuinka monta uutta kommenttia missäkin kuvassa on tullut viime kirjautumisen jälkeen.

Kun mullakin menee jatkuvasti ohi jos joku on kommentoinut jotain vanhaa kuvaa niin sit kun kävis kattoo galleriaa niin sieltä pystyis aina bongaamaan kuvan alta esim "1 uusi kommentti" tiedän ainakin pari samantyyppistä palvelinta missä tämä on toteutettu että en nyt ainakaan uskois että teknisesti on mahdoton toteuttaa..(hinta voikin sitten olla eri asia)

Mitäs mieltä olette?
STI
Moderaattori

LähetäLähetetty: Tor Syy 27, 2007 10:40 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tota mää olen itekki miettinyt vähän aikaa,ja eräs gallerian käyttäjistä otti joskus minuun yv:nä yhteyttä ton asian tiimoilta.
Kyseli,että olisko mahollista saaha tota "Sinulle ei ole uusi kommentteja"-tapanen homma,niinku irc-galleriassa,tai muualla..
Cor
Tosi Tuunari

LähetäLähetetty: Tor Syy 27, 2007 12:02 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

S.T.I kirjoitti:
Tota mää olen itekki miettinyt vähän aikaa,ja eräs gallerian käyttäjistä otti joskus minuun yv:nä yhteyttä ton asian tiimoilta.
Kyseli,että olisko mahollista saaha tota "Sinulle ei ole uusi kommentteja"-tapanen homma,niinku irc-galleriassa,tai muualla..

Joo no esim just noin..´en nyt muista missä mutta jossain oli just sillai että kuvan alla näkyi monta kommenttia on yhteensä ja monta uutta kommenttia on tullut.

Pystyiskö tälle asialle tekemään jotain.. Voin peräti jo luvata että en ole ainoa jonka mielestä tää olis hyvä idea.
STI
Moderaattori

LähetäLähetetty: Tor Syy 27, 2007 2:46 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Cor kirjoitti:
S.T.I kirjoitti:

Joo no esim just noin..´en nyt muista missä mutta jossain oli just sillai että kuvan alla näkyi monta kommenttia on yhteensä ja monta uutta kommenttia on tullut.

Pystyiskö tälle asialle tekemään jotain.. Voin peräti jo luvata että en ole ainoa jonka mielestä tää olis hyvä idea.

Tympii seurata joka kuvaa ja katto,että onko tullut yhtään kommenttia.
Tätä häätyy kysyä gallerian tarjoalta,että pystyykö sitä tekemään.
Kieltämättähän se olis aika loistava idea.
Hyväkö otit puheeks.
Cor
Tosi Tuunari

LähetäLähetetty: Tor Syy 27, 2007 4:04 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

S.T.I kirjoitti:
Cor kirjoitti:
S.T.I kirjoitti:

Tympii seurata joka kuvaa ja katto,että onko tullut yhtään kommenttia.
Tätä häätyy kysyä gallerian tarjoalta,että pystyykö sitä tekemään.
Kieltämättähän se olis aika loistava idea.
Hyväkö otit puheeks.

Kiitän s.t.i ilmoittele toki saatko asioita etenemään... Olis hyvä jos täälläkin tapahtuisi uudistuksia..
eyelid
Apua miten täältä pääsee pois?

LähetäLähetetty: Maa Tam 28, 2008 11:58 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

foorumi rehottaa näköjään pahemmin kuin Suomenlahti Juhannuksena sinilevää, vaan eipä ole mun päänsärky varsinaisesti enää kun volkkarikitisijät veivät oikat poies jostain toimituksen kautta Smile Satoja työtunteja näköjään taas tarvittaisiin... Rolling Eyes

kiitti silti tosta site admin tittelistä, saa olla aika kova jätkä että tavan perustyyppi saa tollasen tittelin Wink

Kia-Hyundai Club of Finland www.khcf.org
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
NlaKona
Näpertelijä

LähetäLähetetty: Tii Syy 29, 2009 4:38 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

En nyt tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta vuodan nyt kuitenkin. Eli siis tuli tommonen pieni idea foorumin kehittämiseen. En löytänyt pikahaulla siihen liittyvää topicia. Olisiko ideaa antaa käyttäjille mahdollisuus ''TAGata'' omia viestejä/topiceja? Viestiin voisi liittää muutaman aiheppiiriin kuuluvan sanan mikä helpottaisi viestin löytämistä vielä parinkin vuoden päästä. TAG ei kuitenkaan näkyisi itse viestissä tai aiheessa vaan jäisi piiloon, mutta tällä sanalla voisi kuitenkin löytää keskustelun helpommin. Voipi olla turhaa tämmönen kikkailu, mutta tuli nyt kuitenkin mieleen...
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    www.gti.fi Foorumin päävalikko -> Verkkopalvelu Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Sivu 3 Yht. 3

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa