| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
jezuman Räpeltäjä
|
Lähetetty: Maa Maa 21, 2005 7:44 pm Viestin aihe: näytille asettajalle musaa |
|
|
laittakaa jotain hyviä basso kappaleita jotka on kuuneltavia ja semmosii mis on myös matalaa bassoo....sellasta musiikkii mitä kehtaa soittaa näyttelyis
Viimeinen muokkaaja, jezuman pvm Sun Huh 08, 2007 6:06 pm, muokattu 1 kertaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
tomppa82 Moderaattori

|
Lähetetty: Maa Maa 21, 2005 8:04 pm Viestin aihe: |
|
|
Noh Alice Deejayn Back in my life ja Better of alone jytää kumpikin ihan kivasti. Sitte Darudella on Out Of control, Sandstorm ja Feel the beat, jotka jytkii kanss melko mukavasti. _________________ Toyota Carina E GLI - JVC (vaihtumassa: Alpine?) - Macrom (vahvistimet vaihtumassa: Ampire? "(Mid)bassoiksi" (n.40-100hz:ä) 8" Hertzin pikkusubit?) - Subbipään osalta ei varmuutta, vaihtumassa sekin... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
toniska Harrastelija

|
Lähetetty: Maa Maa 21, 2005 9:43 pm Viestin aihe: |
|
|
666
Gigi D'agostino
Benny Benassi
Bass Boom cd:n kepaleet _________________ -Peugeot 405 vm90 1.6 GLI
Alpine
MDS |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
hazardi Kunnon rakentelija

|
Lähetetty: Maa Maa 21, 2005 10:15 pm Viestin aihe: |
|
|
haku nappia käytä niin löydät topicin missä on kappaleita vaikka hyrymycket... _________________ seuraa seteleidesi kulkemista
"Jos ford motor company on ford-ihmisille FoMoCo, niin onko honda motor company sitten honda-ihmisille HoMoCo ?" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
migself Harrastelija

|
Lähetetty: Maa Maa 21, 2005 10:16 pm Viestin aihe: |
|
|
| ja paskat, nuo on semmosia jynkytijynkyti kipaleita... otat kuule lil jonin & east side boyzin kappaleita. muutamia hyviä on kans petey pablolla ja ying yang twinsillä.. mutta yks ihan tajuton bass biisi on xzibitin paparazzi.. perkeleellinen basso hyvillä subeilla.... uuuh |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
tomppa82 Moderaattori

|
Lähetetty: Maa Maa 21, 2005 11:15 pm Viestin aihe: |
|
|
| migself kirjoitti: | | ja paskat, nuo on semmosia jynkytijynkyti kipaleita... otat kuule lil jonin & east side boyzin kappaleita. muutamia hyviä on kans petey pablolla ja ying yang twinsillä.. mutta yks ihan tajuton bass biisi on xzibitin paparazzi.. perkeleellinen basso hyvillä subeilla.... uuuh |
Ja mikäs vika "jynkytyjynkyti"-kappaleissa on? Useimmiten niissä on juuri ne "parhaat" bassot... Noh tietenki makunsa kullakin... _________________ Toyota Carina E GLI - JVC (vaihtumassa: Alpine?) - Macrom (vahvistimet vaihtumassa: Ampire? "(Mid)bassoiksi" (n.40-100hz:ä) 8" Hertzin pikkusubit?) - Subbipään osalta ei varmuutta, vaihtumassa sekin... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Propagand Näpertelijä

|
Lähetetty: Tii Maa 22, 2005 2:32 pm Viestin aihe: |
|
|
Joey Defrancesco - Back at the chicken shack
Deltron 3030 - Mastermind
Juno Reactor - Teahouse
Niistä löytynee matalaa jos löydät aitona jostain cd:ltä. _________________ Citroën saxo
Alpine CDA-9815RB
Alpine PXA-H700
Xetec Prestige P2, P4 & P2
Res Audio T-Detector, RES Audio AN 100 FCO, Peerless 850518.
Peerless XLS 10" car + XLS 10" Slave |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
tabio Tosi Tuunari

|
Lähetetty: Tii Maa 22, 2005 5:10 pm Viestin aihe: |
|
|
mä tuen kans tota lil`jon & east side boys:ii, siin on parhaat bassot mut ei kuitenkaan mee ihan pelkäks puuro-bassoks. toisin kuin joku darude  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Prelude Kunnon rakentelija
|
Lähetetty: Tii Maa 22, 2005 7:06 pm Viestin aihe: |
|
|
| tabio kirjoitti: | mä tuen kans tota lil`jon & east side boys:ii, siin on parhaat bassot mut ei kuitenkaan mee ihan pelkäks puuro-bassoks. toisin kuin joku darude  |
taitaa olla paskat vehkeet jos puuroks menee.
nelly - over and over
50_cent-disco_inferno_(produced_by_c_styles_and_bang_out)
Houston feat. I-20, Chingy & Nate Dogg - I Like That
Trick Daddy feat. Lil Jon and Twista - Let's Go
Trick Daddy feat. Ludacris & Lil Kim - Sugar
Xzibit - Hey Now (Mean Muggin) bomfunk_mcs-turn_it_up_feat_anna_nordell-ser _________________ Mjöö...
Viimeinen muokkaaja, Prelude pvm Tii Maa 22, 2005 10:23 pm, muokattu 1 kertaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
tomppa82 Moderaattori

|
Lähetetty: Tii Maa 22, 2005 9:01 pm Viestin aihe: |
|
|
| tabio kirjoitti: | mä tuen kans tota lil`jon & east side boys:ii, siin on parhaat bassot mut ei kuitenkaan mee ihan pelkäks puuro-bassoks. toisin kuin joku darude  |
Ei mun autoon tulevat subit ja midbassot kyllä Daruden kappaleistä bassopäätä puurouta. Olen testannu... _________________ Toyota Carina E GLI - JVC (vaihtumassa: Alpine?) - Macrom (vahvistimet vaihtumassa: Ampire? "(Mid)bassoiksi" (n.40-100hz:ä) 8" Hertzin pikkusubit?) - Subbipään osalta ei varmuutta, vaihtumassa sekin... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
yepp Räpeltäjä
|
Lähetetty: Kes Maa 23, 2005 2:18 pm Viestin aihe: |
|
|
Ite oon nyt huomannu et 50centin ja The gamen uusimmissa tulee yläbasso ihan pirun napakasti, hyvä ku menee subbarille asti. Omilla vehkeillä ehkä liiankin, koska ovet pärisee niin prkleesti ku noita kuuntelee, tarttis varmaan kesällä vähän vaimentaa  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
EGoman Säätäjä

|
Lähetetty: Kes Maa 23, 2005 2:55 pm Viestin aihe: |
|
|
Caliber - Bass Station  _________________ Burn rubber baby! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
eyelid Apua miten täältä pääsee pois?

Liittynyt: 26 Lok 2003 Viestejä: 2501 Paikkakunta: 3. Valtakunta
|
Lähetetty: Kes Maa 23, 2005 7:12 pm Viestin aihe: |
|
|
En mä kyllä ainakaa oo havainnu että Bass Boom levyillä mitään matalia bassoja olis kuin korkeintaan satunnaisesti. _________________ Hyundai Scoupe GT '94
Kia-Hyundai Club of Finland www.khcf.org |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
eyelid Apua miten täältä pääsee pois?

Liittynyt: 26 Lok 2003 Viestejä: 2501 Paikkakunta: 3. Valtakunta
|
Lähetetty: Kes Maa 23, 2005 7:15 pm Viestin aihe: |
|
|
| tomppa82 kirjoitti: | | tabio kirjoitti: | mä tuen kans tota lil`jon & east side boys:ii, siin on parhaat bassot mut ei kuitenkaan mee ihan pelkäks puuro-bassoks. toisin kuin joku darude  |
Ei mun autoon tulevat subit ja midbassot kyllä Daruden kappaleistä bassopäätä puurouta. Olen testannu... |
Daruden biisit on kyl harvinaisen selkeäsaundista menoa ja onhan niitä hiottukin Jaakon studiossa missäon isot Genelecit. Yleensäkkin hyvät ja selkeät saundit löytyy JS16-studiolta lähteneistä levyistä.
Mataliakin löytyy pikkusen. Taitaa vaan pojalla olla kauhea keskibassokorostus tai muuten löysät vehkeet jos Daruden biitit kuulostaa puurolle. _________________ Hyundai Scoupe GT '94
Kia-Hyundai Club of Finland www.khcf.org |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
tomppa82 Moderaattori

|
Lähetetty: Kes Maa 23, 2005 7:41 pm Viestin aihe: |
|
|
| eyelid kirjoitti: | | Daruden biisit on kyl harvinaisen selkeäsaundista menoa ja onhan niitä hiottukin Jaakon studiossa missäon isot Genelecit. Yleensäkkin hyvät ja selkeät saundit löytyy JS16-studiolta lähteneistä levyistä. |
Jep. Ja sen kyllä huomaa sen tason laitteilla, mitkä minullakin on autoon tulossa... _________________ Toyota Carina E GLI - JVC (vaihtumassa: Alpine?) - Macrom (vahvistimet vaihtumassa: Ampire? "(Mid)bassoiksi" (n.40-100hz:ä) 8" Hertzin pikkusubit?) - Subbipään osalta ei varmuutta, vaihtumassa sekin... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|